Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? Misschien staat het antwoord hier al tussen. 
Klik op de betreffende vraag voor het antwoord.
 
I. Klanten-account
 
Waarom moet ik een klanten-account aanmaken?
• Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten. Wat nu?
• Hoe kan ik de informatie in mijn account wijzigen?
• Wat doet Vegaoo met mijn persoonlijke gegevens? 
 
II. Bestellen en betalen
 
• Zijn kortingscodes ook geldig op reeds afgeprijsde artikelen?
• Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
• Ik heb besteld maar geen bevestigingsemail ontvangen. Wat nu?
 
 
 III. Levering
 
• Wat zijn de levertijden?
• De track & trace code geeft aan dat deze nog niet is aangekomen bij PostNL. Hoe komt dit?
• Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van de levering?
 
 
 IV. Herroepingrecht
 
• Hoe lang heb ik om een artikel terug te sturen?
• Kan ik een artikel dat niet past ruilen?
 
V. Contact, vragen en klachten
 
• Hoe kan ik contact opnemen?
 
 
-----------------------------------------------------------------------------

I- Klanten-account

• Waarom moet ik een klanten-account aanmaken?

Een klanten-account is vereist om een bestelling op onze website te plaatsen. Hiermee kan je gemakkelijk je bestellingen volgen, producten retourneren, facturen afdrukken of contact opnemen met onze klantenservice. 

 
• Ik ben mijn wachtwoord/gebruikersnaam vergeten. Wat nu?
 
Je kan op de link "Wachtwoord vergeten?" klikken. Je krijgt binnen een paar minuten een email. 
Heb je jouw gebruikersnaam (emailadres) vergeten? Stuur dan even een email naar de klantenservice, we helpen je graag veder. 
 
• Hoe kan ik de informatie in mijn account wijzigen?
 
Wanneer je ingelogd bent kan je naar "Mijn account" en vervolgens op "Mijn gegevens" klikken. Daar kan je gemakkelijk je gegevens aanpassen. 
 
• Wat doet Vegaoo met mijn persoonlijke gegevens? 

Vegaoo respecteert de privacy van de bezoekers van haar website en zorgt ervoor dat jouw gegevens vertrouwelijk worden behandeld. Wil je meer weten? Kijk dan onze Privacy Pagina hier. 
 
 
 
 
II- Bestellen en betalen 

• Zijn kortingscodes ook geldig op reeds afgeprijsde artikelen?
 
Je kortingscode kan je gebruiken op alle artikelen van de website, exclusief gemarkeerde "Maxi Actie" producten. 
 
• Kan ik een bestelling annuleren of wijzigen?
 
Na het afronden van een bestelling kan deze niet meer gewijzigd worden. Binnen een paar minuten nadat je bestelling geplaatst is kan deze misschien nog geannuleerd worden. Je kan het best direct opbellen met een annuleringsverzoek. Dat kan van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00.
 
• Ik heb besteld maar geen bevestigingsemail ontvangen. Wat nu?
 
Kijk even in jouw Spam box. Mocht je het daar nog steeds niet vinden? Kijk dan in jouw klantenaccount of je bestelling er tussen zit.
Zo ja, heb je misschien een typfout gemaakt bij het invoeren van je emailadres.
Zo niet, dan is je betaling niet gelukt. Plaats direct je bestelling weer via de website. 
 
 
III. Levering
 
• Wat zijn de levertijden?
 
Jouw bestelling kan in 2-4 werkdagen geleverd worden. Pakket met spoed nodig? Bestel dan met onze Express optie, je pakket wordt op de eerst volgende werkdag geleverd, mits je bestelling vóór 14:00 geplaatst is (uitgezonderd Waddeneilanden).
 
 
• De track & trace code geeft aan dat deze nog niet is aangekomen bij PostNL. Hoe komt dit?
 
Dat kan inderdaad kloppen. Je pakket heeft ons hoofdcentrum verlaten en is onderweg naar PostNL. Je kan op de dag van de verwachte leveringsdatum een specifiek aflevertijdstip zien via de trackinglink. 
 
• Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van de levering?
 
Wanneer je niet aanwezig bent zal PostNL standaard je pakket bij je buren aanbieden. Zijn ze ook niet thuis? Dan wordt het pakket bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt geleverd.
DPD levert direct op een afhaalpunt af bij afwezigheid. DHL Express komt de volgende werkdag weer langs, tenzij u een afspraak maakt. 
 
 
IV. Herroepingrecht
 
• Hoe lang heb ik om een artikel terug te sturen?
 
Je hebt tot 14 dagen de tijd na ontvangst om je product(en) retour te melden. Daarna heb je nog 14 dagen de tijd om je pakket retour te sturen. 
Let op: retourkosten zijn voor jouw rekening. Stuur je jouw gehele bestelling retour? Dan worden de verzendkosten van de heenreis wel vergoed. 
 
 
• Kan ik een artikel dat niet past ruilen?

Helaas is dat niet mogelijk. Je kan uiteraard wel je product retour sturen: het volledige aankoop bedrag wordt vergoed. Je kunt direct via de website een nieuwe bestelling plaatsen.
 
 
 
V. Contact, vragen en klachten
 
• Wat doe ik een vraag, opmerking of klacht heb?
 
Dan kan je contact opnemen via klantenservice@vegaoo.nl of 0031 20 262 37 61. We zorgen ervoor dat je binnen 1 werkdag een reactie krijgt.